Firemní webové stránky Kromě obecných informací o společnosti lze na firemní webové stránky umístit katalog produktů, kde se bude nacházet popis firmou poskytovaných služeb, jejich ceny a fotografie.
Webové stránky s jednoduchou strukturou, v nichž jsou shromážděny hlavní informace o společnosti. Nejčastěji se tento typ stránek používá v případě nutnosti rychle spustit reklamní kampaň na Internetu.
Spuštěním webu teprve začíná vaše práce. S klienty nebo návštěvníky je potřeba navázat kvalitní, relevantní a dlouhodobou komunikaci. Nabízením zajímavého obsahu můžete budovat důvěryhodnější image než při propagaci čistě komerčního rázu.
Líbí nebo nelíbí? Máte maximálně 12 vteřin, abyste zaujali nového návštěvníka vašich stránek. Právě během této krátké doby máte šanci si návštěvníka udržet, nebo o něj nadobro přijít. Grafický design v tomto hraje klíčovou roli.